24 kwi 2009

Sea & Sand Freebie

NOWY, NOWY, NOWY ... już jestem z kolejnym nowym zestawem za free dla Was - Sea & Sand
Jakoś mi się sam i szybko ułożył i postanowiłam się nim z Wami podzielić - a co ! ;))) Myślę, że jest dość fajny i ciekawy - mam nadzieję, że podzielicie moje zdanie ;)
Nie oscrapowany jeszcze, bo akurat jakoś wolę ostatnio zestawy dziubać niż same scrapy ... co zresztą widać po baaaaardzo starej etykietce mojego bloga ... noszzz koszmarne to jest - nie mogę już na to patrzeć, ale jakoś trudno mi się zabrać za coś nowego i fajnego ... może tymczasem pomożecie mi oscrapować mój nowy zestaw - w razie chętnych do pomocy dłoni i myszek i klawiatur podaję adresik, gdzie można wysłać gotowe prace : eledhwen@wp.pl - to jest skrzynka, z którą jakoś mi się najłatwiej i najwygodniej współpracuje ;) - chętnie wstawię Wasze prace na mojego bloga.

Oto podglądy elementów i papierów - trudno mi było zrobić dobry podgląd papierów, żeby ich nie ukryć - są dość "bogate" ... no i w zasadzie je ukryłam, bo podgląd nie oddaje tego jak wyglądają - ale ... ściągniecie, rozpakujecie i zobaczycie ;)

Download
Download

... no to kilka moich prac z zestawem :
oraz praca agapy :

12 komentarzy:

Maryse pisze...

Gorgeous papers!Love your kit :)
Thank you so much for sharing :)

so-scrap-happy pisze...

Thank you for this beautiful freebie! :)

psychozoe pisze...

OMGOSH! Where have I been? How is it that I missed your blog and your designs? They are amazing! Thank you for this delicious freebie!

Digi Free pisze...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 24 Apr [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 25 Apr [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

cindiaskew pisze...

Thank you for this awesome kit. i appreciate the labor and talent that went into it. wow tyfs

Pattycakes pisze...

Thank you for sharing this beautiful kit with us!! :)

robert pisze...

THank you so much. Lovely kit.

Agnes-Ingap pisze...

Śliczny zestawik, podziwiam za szybkość :)ja dopiero tworzę więc wkrótce się i u mnie pojawi Free zapraszam do oglądania :)

mcgaelicgal pisze...

Thank you SO much! :)

CreativeBusyHands-Scrapbook Freebies Search pisze...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Beach/Sea/Fish Theme post on Apr. 27, 2009. Thanks again.

mungo pisze...

Thank you very much for the elements and papers, a magnificent kit

clubiani pisze...

thank you so much for sharing this beautiful kit!