27 maj 2009

Turquoise Depths - my new Kit ! ;)

Z wielką przyjemnością przedstawiam Wam mój nowy zestaw "Turquoise Depths" :) Turkusowa Głębina dostępna jest już na ScrapBird i pełna jest muszli, kamyków i skarbów ... turkusowych oczywiście z małą szczyptą złota. 58 elementów i 20 papierów pozwoli Wam na oscrapowanie Waszych wakacyjnych zdjęć i morskich przygód - przyjemności !!!

Today I would like to present my new beautifull kit: TURQUOISE DEPTHS. Beautiful turquoise with a touch of gold! Turquoise Depths includes 20 papers & 58 elements. Not all elements are shown in preview.
Now you can dressed up you summer pictures with this unique kit.

Turquoise Depths is available : here - enjoy !

I would like to show you some LO :foto : muszka - deviantart (littlest things)

kilka RAK-ów ode mnie :

dla Meggy1985
i drugi dla Meggy1985 z wykorzystaniem mojej QP
dla Marta24Pdla Agnieszkidla Rena1001
oraz prace dziewczyn :

Marta24PSekada
Jolanta
mardong

And now you can download a small gift for you - QP from my new kit :

1 komentarz:

Agnesingap pisze...

Oj ślicznie :) napracowałaś się bardzo tyle page ...- ja nie mam takich mocy przerobowych :) gratuluję ślicznych zestawów :)i pozdrawiam Cię ciepło ....