19 cze 2009

Dwa prezenty ;)

Dostałam dwa śliczne i bardzo różne zestawy do obrobienia ... no to wklejam moje LO, bo potem mi umkną gdzieś w nadmiarze scrap-świata wokół mnie i zapomnę ... a byłoby szkoda ;) ... do galerii powklejam, gdy wreszcie zestawy ukażą się w sklepach ... piszę "wreszcie" bo zestaw Cali miał się pojawić 15 czerwca - hmmm ... jest 18 ...

Tak więc po kolei :

Na początek baaaardzo egzotycznie - "TREASURES OF THE SOUK" - Cali ... pachnący Marokiem ;)

moje prace :

zapraszam na blog Cali po zestaw - tutaj

A teraz kolorowo i scrapkowo "klasycznie" - czyli prosty, ale jakże fantastyczny zestaw "FAMILY" - Albums To Remember - całość prezentuje się tak :

do nabycia w sklepie Faith Sisters

moje prace :(RAK dla Marta24P)

(Iguś - mały brykający tygrysek)

2 komentarze:

Agnesingap designs pisze...

Śliczne dzięki za scrapka:))) muszę i ja się Tobie odwdzięczyć i zrobić dla Ciebie mojego .... i mam nadzieję że zdążę......pozdrawiam ciepło :)

światło-elfów pisze...

hmmm - ale to chyba jakieś nieporozumienie ... bo ja jeszcze nie zdążyłam Ci zrobić żadnego scrapeczka ;)