13 lip 2009

2 różne ... 2 niezwykłe ...

Zestawy ! ... oczywiście - hihi ... Bo o nich mowa ;) Dwa cudowne zestawy, które miałam przyjemność oscrapować :))

Na pierwszy ogień "I Like Kandinsky" by Marta van Eck - cudo nie zestaw !!! - oszalałam na jego punkcie jak tylko go zobaczyłam pierwszy raz na oczy - zapewne w dużej mierze moje "szaleństwo" zawdzięczam swojej tendencji do żywych, cudownych kolorów i rozmiłowaniu w twórczości Kandinskiego - hihi ;) Tak więc - tararam - prezentacja :

available - here

moje prace :


***

Druga prezentacja : "My Love" by Rena Designs - delikatnie ... miłośnie ... romantycznie ... i u mnie na szaro - chociaż w zestawie dominuje czerwień ;)

available - here

moja praca :

1 komentarz:

Wiedźma Ple Ple pisze...

Cześć Agatko! Śliczne te dwie prace! Urzekające! Buziak:)